1År

Idag är det en mycket speciell dag! Idag för ett år sedan hämtade min underbara Frida upp mig på Arlanda! Vi överraskade mina föräldrar och jag var åter hemma i norden!! Ett helt år har gått sedan jag kom hem ifrån Australien efter 11 månader på andra sidan jordklottet. Det är helt otroligt, tiden går så fort, det känns som om det var igår jag var där borta och njöt, men å andra sidan har det hunnit hänt så mycket i mitt liv på detta år.

Jag har hunnit njutit av Sverige, flyttat upp Richard, flyttat hemmifrån till Norslund, jobbat 6 månader (på schema för första gången i mitt liv.), sökt högskola, kommit in och bestämt mig för att börja, träffat nya underbara vänner, börjat plugga, flyttat till Herrhagen med älsklingen, gått igenom up and downs och nu sitter jag här lycklig med planer för framtiden!!

Ett underbart år hemma och jag trivs hemma, trivs i Falun. Självklart kommer jag alltid vara sugen på att resa, bara dra och upptäcka världen, men jag känner mig nöjd för nu, Vill stanna här och skapa mig själv ett liv!!

Min morfar fyller även år idag, detta år blir det 71, så förre året när jag kom hem fyllde han alltså 70 år, perfekt dag att komma hem på va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0