Allt utom sömn

Jag hade tänkt att jag skulle sova en stund idag eftersom jag jobbar natt, men det blev tydligen ändrade planner, fastnade i en av mina studieböcker sen ringde min bror och sa att han hade ett par jeans till mig, blev så sugen på att se dem så sprang upp dit, sen kom jag på att jag verkligen behövde raka benen och laga mat. Så nu doftar mina nyrakade ben underbart (nästan värt det), en falukorv står i ugnen och jag är rätt trött;P
Dock var mina jeans inte alls lika snygga som i katalogen, lite synd, men kanske går att få till det på nå bra vis? El ska jag skicka tillbaka dem? Hmm, svårt val de där, kanske kan köpa något annat för de 300 kr som de kostade? Mm ska fundera på det.

Nu ska jag sätta igång och skära lite grönsaker till min matlåda innan det är dags att koka pasta tills älsklingen kommer hem!! Sen blir det jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0