Bakning el sova?

Det blev inte riktigt som jag hade tänkt idag, skulle ha gått upp när klockan ringde och bakat matbröd, tårta och handlat. Istället var jag tröt och tänkte att jag kunde ligga kvar och sträka lite på mig, mm just det de var ju en bra ide. Jag vaknade igen 13,40 och hade lite smått panik haha. Så det blev inge matbröd idag, får väl bli i morgon då, och tårta blev det inte heller utan blev muffins haha. Så det kan gå. Men jag har iaf fått två av mina böcker sålda så ska iaf traska bort till Ica för att handla lite och posta dem, el så gör jag det inte, regnar rätt mycket ute haha. Vi får se helt enkelt!!

Ska iaf till Enviken vid fem, hem till morfar och mormor och fika med morfar och sen äta mat hos mamma och pappa, det blir iaf mysigt. och det blir av!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2011-08-07 @ 15:16:39
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0