Bröd och lunch!

Min första omgång av bröd blev jätte fina, har dock inte smakat de än så vet inte om de smakar lika bra som de ser ut men det får vi väl hoppas. För ikväll ska jag bjuda mina vänner på kvällsfika och måste jag ju ha gott bröd! Så här fina blev de iaf


Och så har jag ätit lunch med mamma och Magnus på regementet, himla god mat var det och jag blev något otroligt mätt måste jag säga. Det är anledningen till att jag inte provat mitt bröd än haha. Sen fick magnus skjusa runt mig överallt för att jag behövde två långa sockerkaksformar till mitt nästa bröd. Insåg att jag hade lämnat tillbaka de till mamma. Efter några misslyckade försök hittade jag två perfekta på ta till vara för 10 kr styck! Helt underbart. Så nu ska jag sätta igång och baka en omgång till!!!


Mamma och Magnus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0