Brödbak!

Jag blev rätt produktiv idag trots allt, jag mår så himla mycket bättre när jag väl sätter igång och fixar med saker men jag har ändå jätte svårt att ta tag i saker ibland, himla konstigt. Handlade en hel massa så jag och cykeln höll på att då på vägen hem, ändå glömde jag toapapper, men jag kan glömma det en vecka till innan det är kris haha. Har iaf tvättat klart nu, det ska dock få hänga en 30 min till innan jag hämtar upp det.

Jag fick nå ryck när jag kom ifrån affären så jag snodde ihop en bröd deg och slängde in det i ugnen. Så nu står två limpor i ugnen också haha, snacka om duktig tjej alltså! Men nu måste jag sätta igång och diska, maten, disken och tvätten ska vara klar kl 19,30 när min älskling kommer hem. Skulle även behöva dammsuga köket, någon som tror jag hinner? Inte jag haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0