En bra natt

Vaknade med en sjuk huvudvärk igen, lite väl ofta nu tycker jag, vet inte vad det är. Hade sovit jätte bra och haft en sjukt bra natt och ändå hade jag så ont. Konstigt, konstigt.
Men Richard har skämt bort mig sen han kom hem ifrån jobbet. Först en jätte fin blomma till mig och sen lagade han middag!! Mys, mys.
Och natten med en vikarie gick jätte bra, vi glömde inte bort en enda och inga larm haha, bra början iaf. Jag har nog aldrig skrattat så mycket på jobbet någonsin, vi hade himla trevligt.

Och nu har jag bara en natt kvar sen är jag ledig i fyra nätter!! Himla skönt ska det bli. Hem till morfar i morgon och fira hans födelsedag lite sent, men bättre sent än aldrig. Sen får vi se vad jag hittar på i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0