En dag på stan!

Snart ska jag iväg på träning, är lite nervös faktist, inte varit på träning på länge och jag har ont i knät efter en eftermiddag på stan, då är det något som inte stämmer. Men jag och älsklingen kikade runt lite överallt på allt och inget. Jag hittade en jacka som det var 70% rea på och blev kär men kunde inte bestämma mig om jag behövde en jacka el inte. Men efter att ha sagt hejdå Till Richard och mött upp Sandra så köpte jag den iaf, blev bara 209 kr. Sandra var på min sida och sa att jag BEHÖVDE den haha, jag och jackor är farligt.
Vi fikade lite och pratade och sen var det dags att cykla hem, var duktig och pumpade i massa luft i däcken när jag kom hem! Så nu borde min cykel vara glad igen!!
Men nu är det dags att åka till Bjurs för ett pass träning, kommer dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0