höstmys i soffan!

Idag är det verkligen höst väder ute, jag tar då chansen att tvätta, ligga i soffan med en mysig serie, tända ljus och stickning. Det kan nästan inte bli bättre. Dock måste jag börja sätta lite fart, har disk sen tjejerna var här igår som måste diskas, duscha, hämta tvätten och kolla vad jag ska ha med mig i morgon innan Erik har klippt sig. Får då ska jag ner på stan och mysa med honom, äta lite sushi och ta igen missad tid.

Åker till Stockholm i helgen och jag längtar som en tok, saknar min Elina och kommer bli så skönt att bara få umgås med henne!! Kommer dock sakna min älskling, vet att det är bra att vara ifrån varandra, men som om vi inte är ifrån varandra nog? haha. Nej men alltid konstigt att åka när man bor ihop även om det bara är tre dagar. Och vi har inte hunnit gjort specielt mycket denna sommar pga en hel del jobb. Men i morgon kommer pengar in på kontot iaf som belöning för all förlorad pojkväns tid haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0