Humörtant

De senaste dagarna har jag varit en tickande bomb, natt jobb kombinerat med dålig sömn och allmänt dåligt humör är ingen hit kan jag lova. Men jag började dagen med att kolla på bilder ifrån Australien och Nya zeeland och helt plötsligt var jag inte på lika dåligt humör längre. Och sen kom Erik med muffins och piggade upp mig ännu mera. Så nu har jag betalat en räkning, beställt klipptid (ÄNTLIGEN), fixat csn, håller på å tvättar och beställt tågbiljetter. Det börjar alltså hända lite här också, äntligen!!

Nu är det bara resten av tvätten, handling och matlagning kvar, el nej jag glömde disken jag verkligen måste diska innan jag ens kan börja laga mat. Dags att sätta igång alltså, maten står sist och den ska vara klar 19,30. Jobba, jobba, jobba. Tänkt att det enda man måste göra när man är ledig är att tvätta, städa och handla, varje gång,


Första dagen familjen var i Australien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0