Ledig dag tillsammans med Richard!

Jag har haft en jätte mysig dag idag även om natten var en mindre lyckad. Somnade så skönt vid 23 tiden och sov så otroligt skönt, tills jag vaknade och gick på toa kl 01. Efter det  besöket låg jag vaken tills klockan var 05,45 sista gången jag kollade haha, lyckat, hmm nej.

Men jag och Richard åkte till Ta till vara, kollade runt lite men hittade inget speciellt. Sen styrde vi emot Enviken för att få lite lunch hos mamma och pappa innan vi allihoppa åkte upp till fäbon och kikade runt, var verkligen jätte mysigt. På vägen tillbaka stannade vi vid en tjärn och pappa och Richard fiskade en stund medans jag och mamma kramades och kastade lingon i vattnet haha. Vi avslutade dagen med ännu mera mat hos mamma och pappa innan vi drog hemåt.

Jag har suttit och letat studielitteratur i några timmar men ganska bra framgång, får se om jag har fått ihop lite böker i slutet av veckan!! Så himla skönt att börja få hem böker så man kan slappna av!

I morgon är det en hel del som står på schemat, ska upp på morgonen för att handla och sen baka matbröd, något fikabröd liknande till kvällen och städa lite innan jag ska äta lunch med mamma och magnus. Ska även fråga magnus om vi kan åka förbi en second hand för att köpa två långa limpformar så jag kan baka lite mera bröd. På kvällen ska jag träffa tjejerna, inte gjort det på ett bra tag nu så ska bli skönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0