Ledig med älsklingen!

Vi tog en liten sovmorgon idag, vi är lediga båda två! Jätte mysig morgon har vi haft! Men nu är det dags att göra något, har legat i sängen och drukit kaffe medans Richard har ringt till hundra olika människor och fixat saker i nån timme nu. Jag ska diska upp disken ifrån igår kväll, tyvärr så blev den inte ren av dig själv över natten, konstigt;P
Sen damsuga lite innan vi hittar på något.
Men kl 16 ska jag träffa sandra för en fika innan jag ska på fotbolls träning och testa mitt knä kl 19. Hoppas verkligen att knät håller nu för det är match i morgon, och jag är ledig så kan vara med. skulle vara kul att iaf kunna spela en match till, snälla, snälla, snälla!!


Här är mina två nya kärlekar förresten som jag hittade igår!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0