Mor och dottar dag!

Idag kommer mamma in till stan! Vi ska ha en mor och dotter shopping dag med lunch mys och allt!! Kommer bli hur mycket som helst, kan ju hoppas på lite uppehåll iaf så vi slipper bli så blöta. Det är först och främst jeans till mamma som är dagens uppdrag. Och jeans jakt vet vi alla att det kan krävas x antal timmar för att hitta haha. Men vi har en rätt bra strategi nu för tiden så det lär gå rätt bra ändå!! Jag får nog vänta tills nästa lön innan jag får något nytt, pengarna finns inte riktigt denna månad, men kan ju kolla så man vet vad man vill ha. Kan nog ta 3 månader innan jag hinnar ett par jeans som jag vill ha så lika bra att börja leta nu.

Men innan jag ska möta upp mamma ska jag bakna lite muffins inför kvällen hos Katta, hon flyttar till Göteborg snart så ska ditt och fika lite, vi måste ju hinna ses lite innan hon drar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0