Onsdag

Inatt har jag sovit mycket bättre än de före, känner mig lite mera utvilad nu iaf, men skit vad ovant det är att gå upp på morgonen, är ju van att sluta jobbet när jag går upp  och sen få hoppa i sängen. Men kroppen vänjer nog sig så småning om, måste låta den får lite tid. Dock är vädret lika tråkigt som vanligt denna tiden på dygnet, och idag är det jätte dimmigt och bara 8,5 grad ute. Men jag har haft tur de andra dagarna med regnet, när jag suttit på cykeln har vädret iaf varit snällt.

Idag kan det bli en smått jobbig dag, samtal om döden börjar vi med. Sen blir det en föreläsning till och en vända till KC centret för att hämta ut kläder inför de praktiska övningarna!! Och i eftermiddag blir det en vända på stan också! Fika med Persson och så ska jag inhandla lite smått och gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0