Shopping!

Jag har haft det jätte mysigt med mamma på stan idag, det blev dock lite mer inhandlat än tänkt, som vanligt haha. Det första vi gjorde var att gå in på JC för att prova jeans, en jätte trevlig kille hjälpte oss! Skickade in mamma först med massa jeans och sen kom han med flera olika som han tyckte och mamma fastnade för två par!! Sen tänkte jag iaf testa lite och se vad som fanns, eftersom jag inte vill ha tajta blev det lite svårare. Men tillslut hittade han ett par rätt biliga jag hade rabatt på som jag verkligen gillade så då fick jag ju lov att slåtill haha. så även jag kom ju ut med ett par!!!

Hittade även massor av saker inför skolstarten, fin fina saker!! En tröja på 70% rea som även den fick följa med hem haha, men nu har jag iaf inhandlad det jag behövde, sen får vi se om jag hittar något i stockholm, lite linnen skulle behövas till samlingen!! Och så är det nog bara block tills skolan börjar jag behöver!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0