Skolstart

Fick precis hem en av böckerna till hösten som jag hittade på Blocket!! Så himla roligt att få hem dem haha!! Jag börjar längta som en tok till skolan början, men lite nervöst också, vet ju hur mycket plugg det är men å andra sidan är det otroligt roligt! Ser fram emot att shoppa lite saker inför skolstarten! Massa nya blocka, pärm, pennor, mappar mm. Det är nog det bästa med att gå i skolan om någon frågar mig;) Frågan är om jag ska vänta tills jag åker ner till Stockholm, de har ju trotts allt lite mer att välja på där, men jag tror inte kan jag hålla mig;P

Mina bröd fick helt klart godkänt igår iaf, tjejerna tycket de var goda!! Alltid skoj att höra! Och idag var det till och med skoj att äta frukost tro det el ej haha, så får hoppas på att detta med brödbak inte var en engångs grej för gott var det. Och avkopplande! Och det är ju lätt att göra när man pluggar eftersom det ska jäsa och grejer, perfekta pauser i pluggandet och man får mat till på köpet;P perfekt!!!

Kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Vi är verkligen supernöjda med våran vagn! Är så glad att vi valde den och inte en liknande av annat märke :) Den är toppen att köra både i stadsmiljö och på landet/terräng. Du kan ju ändra den i princip hur du vill. T.ex om du är ute och går och vill gå in på en skogstig så är det bara att "klicka" över handtaget så får du de stora hjulen fram. Sen kan man ju (ett måste för oss) även köpa till vinterhjul som är större än de små hjulen men mindre än det stora :)



Att packa in i bilen är inget problem alls, den tar verkligen noll plats! Och lätt är den också.



Vi prövade ju tre olika vagnar innan det blev en Bugaboo Cameleon men denna blev så rätt. Har nog bara gott att säga om vagnen, hihi :) Men sen ska man ju alltid utgå från sina egna behov!



Ett tips jag kan ge är att gå in på Bugaboos hemsida, där har dom filmer på vilka sätt man kan använda och kombinera vagnen på. Lycka till!

2011-08-04 @ 15:09:03
URL: http://malinsblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0