Stolt tjej!

Jag är lite smått i chock tillstånd, jag har försökt sluta snusat i en vecka nu, började förra måndagen och det har gått sjukt bra. Jag har lite svårt att förstå att det har gått så bra, ska inte säga hej nu men än så länge har det ju gått jätte bra. Började med att tillåta mig själv att ta upp till 3 riktiga snus om dagen och sen har det bara blivit mindre och mindre. Nu har jag inte tagit en riktig på två dagar, och jag har varit vaken i 4 timmar innan jag ens tänkte på snus och tog en nikotinfri. Jag är stolt över mig själv!!

Försöker hålla mig vaken för allt i världen. har tvättat fyra maskiner och Erik som skulle vart mitt sällskap flyttar år en vän så jag får väl hitta på något snart innan jag somnar. Det enda jag kan komma på är att städa men hur kul är det igentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0