träning

Träningen gick rätt bra, självklart har jag ont, men med en del adrenalin i kroppen så funkar det mesta. Var skott övningar vilket passade mig utmärkt, var det jag behövde inför i morgon och vad min kropp behövde också. Jag var med ungefär halva träningen, som tur var kom Maria lagomt tills jag kände att jag skulle ge mig. Blev trött i knät och vågade inte släga mig åt höger, får en känsla av att knät ska vika sig och även om jag vet att det inte kommer hända blir man hämad.
Blev jätte tröt i knät så tog mitt förnuft till fånga och gick av så jag kan spela i morgon, känns som det är viktigare. Och i morgon ska jag inte ta några insparkar, inga utsparkar utan en back får ta insparkarna och jag ska kasta ut bollen så jag hoppas att det går bra. Om ingen springer in i mig och jag får allt som jag ska göra det borde jag hålla 90 min. Annars är Frida reservplanen men vi har dåligt med spelare hur som helst så jag hoppas jag håller och kan gå efter.

Just nu är jag öm, el det värker rätt kraftigt, men det hade jag väntat mig. Har tagit en starkare värktablet och hoppas att sömn kommer göra susen!! I morgon blir det bara att ta det lugn innan det är dags för match!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0