Trevlig kväll

Jag hade en otroligt trevlig dag igår, dagen på stan med mamma var underbar!! Härligt att få spendera lite tid med henne! Sedan fika med Katta, Karin och Elin, jätte gott kaffe och fikabröd, det ordnade vi fin fint!! Nu får vi hoppas Katta kommer hem och hälsar på oss med jämna mellanrum. När vi kom tillbaka till stan möte jag upp Malin för lite vin. Var hos en människa jag inte kände men de var jätte trevliga, sen blev det rådis och vidare. Jag hade en otroligt rolig kväll, helt sjukt. Inte alls mycket dricka men ändå en sjukt skoj kväll. Och efter en LÅNG sovmorgon (precis vad jag behövde) mår jag toppen!

Det är dock dags att sätta lite fart här, börjar jobba ikväll och skulle behöva sova en stund till. Och även handla, diska, färga håret och städa. Hmm undra hur det ska gå ihop, vart börjar jag? Men det är sista helgen jag ska jobba nu, det ska faktist bli härligt att börja plugga igen, lite tröt på att jobba nätter nu. Men det har varit en troligt underbar jobb sommar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0