Tröt tjej

Jag sov inte specielt länge idag så funderar på att lägga mig en stund till men vet inte riktigt. Hade en intro igår natt, jag körde och satt i bilen hela natten, rastlös tjej gånger miljoner kan jag lova haha. Kan hända att det är därför jag inte kunde sova så bra. Kommer ju bli super tröt om jag inte sover en timme till nu men är som ett litet barn nu förtiden, vill inte sova för jag missar så mycket annat haha. Galet.

Det var otroligt kallt i natt, flera gånger var det nera på 4 grader och bilen varnade, 4 grader och snöflinga haha i Augusti. Det är ju helt galet verkligen, förstår inte varför det måste vara så kallt, jag höll på att frysa ihäl där ute i bilen. Men men det är väl hösten som är på g in nu skulle jag gissa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0