Uppe med tuppen

Idag var jag nästan uppe med tuppen, iaf eftersom det var första natten jag sov. Vaknade nio och fick kaffe på sängen!! Nyhetsmorgon och kaffe i sängen är ju inte helt fel en måndag! Jag börjar bli bortskämd;P
Hur som helst så skjusade jag älsklingen till jobbet för att få ha bilen, tog en vända på Ica, hittade en cykelpump (äntligen), tejp och Anis. Postade boken en tjej har köpt av mig och styrde sedan emot ta till vara. Dock var jordgloben borta, men det förstod jag, fler är vi som älskar dem. Men kom därifrån med en väska för 5 kr, bakformar för 5 kr och två fina trägubbar för 60 kr st. Ska visa de sen, jätte söta!! Vi har en förmåga att bli kör i gubbar och sånt har jag märkt. Samligen blir större och större;P

Men nu ska jag dra igång lite bak, blir mer matbröd, måste passa på innan lusten försvinner. Lika bra att fylla upp frysen nu så det finns!! Tar ju slut ungefär lika fort som man gör de.


Så här blev hallen förresten, tyckte den var så vit och trist förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0