Body jam

Efter att jag vinkat hejdå till min kärlek kom Malin Persson över på en kaffe! Trevligt att ha grannen här en stund!
Vi har planerat lite inför våra födelsedagar och pratat massor! Nu ska jag snart ta bussen ner på stan för att gå på mitt första pass på Må Bättre, jag gillar gym mycket bättre, är väl för att jag är van och känner mig bekväm med det. Men har alltid velat testat på pass, finns ju så mycket som låter så skoj. Nu har Sandra (min basgrupps kompis) tvingat med mig, vilket är jätte bra. Tror jag kommer gilla det och vill ju verkligen komma igång med träningen. Har kollat på body jam länge nu men aldrig kommit iväg så det ska bli jätte roligt. hoppas vi kan hitta lite pass som vi gillar och har tid samtidigt så vi kan gå tillsammans skulle vara jätte skoj! Hoppas jag inte dör i morgon bara haha

I morgon har vi ett seminarium på nätet, det enda vi har i skolan. Ska plugga som sjutton men även till sjukhuset och dra ut min p-stav, nervös tjej AB. Kommer inte kunna sova i natt haha, är igentligen inte rädd för sånt alls, gjorde inte jätte ont att sätta in den men har haft hemska tankar om hur det är att ta ut den länge, men alltid tänkt "det är långt dit". Men i morgon gäller det! Måste komma ihåg att ta ut mina p-plåster också, har glömt det hela veckan och i morgon måste jag ju verkligen. Det kommer nog gå bra, får gråta lite om jag vill haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0