Effektiv tjej

Måste säga att jag har blivit rätt effektiv och det känns sjukt bra! Men har fortfarande en hel del saker jag måste göra, att flytta är inte enkelt alltså. Ska ringa och höra vilket föråd som är vårt så jag kan ställa dit alla kartonger och julsaker! Har fortfarande saker som ska packas upp, IKEA på lördag för att inhandla mer saker, måste verkligen till Apoteket nu, dagit på det allt för länge. Lägga ut min bil på nätet för att se om någon vill ha en trasig bil, beställa internet, Betälla tvättid så jag får undan tvätten. ja en hel massa helt enkelt.

Men idag har jag iaf pluggat en hel del, fixat alla lampor med pappa, bjudit honom på mat, köpt en dammsugare, storhandlat mat, vart på systemet och köpt måndagsöl så min bror kan komma på öl ibland haha, städat och haft Bror och Erik på besök. Nu ska jag fixa en sallad till lunch i morgon!! Känns bra att ha det ljust och fint här hemma, min pappa är duktig!! Tack pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0