En bra dag!

Har precis börjat laga mat efter en utroligt bra dag.
Började dagen med en sovmorgon och det var nog det bästa på hela dagen, lämnade sängen strax efter 9 och hade en lugn plugg frukost i soffan till 11,30 tiden då det var dags för promenad. Vädret var ju inte särskillt lockande, men skulle möta upp mamma på hennes lunch! Vi tog en promenad tillsammans vilket var otroligt skönt trots vädret. Efter den sköna promenaden åkte jag ner till stan för att möta upp Caroline som jag går i skolan med. Satt mig och statsbiblioteket och väntade, vi satt där och pluggade, drack kaffe och letade böcker i 4 timmar innan det fick räcka och vi begav oss till skolan för att skriva ut lite papper. Efter några otroligt effektiva timmar, gick jag till gymmet, var otroligt tröt i skallen men ett hårt träningspass hjälpte verkligen. Känns så otroligt bra att ha både pluggat bra, tränat bra och haft det roligt på samma gång! Nu är jag välförtjärnt av en lugn kväll i soffan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0