En bra fredag!

Gårdagen gick riktigt bra faktist, han med allt jag skulle och verkligen behövde göra vilket jag aldrig brukar lyckas bra. Jag började dagen med att plugga, åkte till sjukhuset, hämtade ut p-plåsterna och sen pluggade jag 40 min i väntrummet innan jag fick komma in. Hittade även lite info där, måste ta alla chanser man får. Pratade med barnmorskan om yrket och fick lite tips!! Jätte snäll sådan. Hon gav mig lokalbedövning och typ 5-10 min senare snittade hon och drog ut staven utan att jag kände något, helt otroligt. Kände ju att hon fick lov att dra hårt men det gjorde inte alls ont om jag trodde. Och tydligen var hon som satt in den på mig jätte duktig för den satt helt perfekt och var enkel att ta ut så jag fick historians minsta sår! Toppen!

Jag åkte ner på stan och unnade mig lite nya träningskläder (enbart för att jag hade rabbat haha), satt mig på waynes och åt lunch samtidigt som jag pluggade. Och konstigt nog, med så mycket folk omkring och hög ljudnivå så pluggade jag jätte bra, fick verkligen jätte mycket gjot så himla bra!! Sen kom Elina hem och vi tog en lång fika, mysigt.,

Resten av dagen får vänta för nu är mamma och pappa här med släppvagn och allt, vi ska till IKEA mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0