En vetenskap

IKEA möbler är en hel vetanskap haha, helt sjukt igentligen. Men vi har fått ihop sägen, nattusborden, en byrå, två småbord och lite plock saker. Dock upptäckte jag igår att ena byrån är felgjord, de har glömt massor av skruvhål som är väldigt viktiga haha. Så måste ringa till dem och se hur de tänker gå till vägar. Jag vill ju inte åka tillbaka igen, det är ju iaf en bit och jag känner inte riktigt att jag har tid.

Men sovrummet ser iaf helt okej ut nu, men lite tavlor, gardiner mm ska fortfarande upp innan jag är nöjd. Har även försökt städat lite, så otroligt mycket kartonger och skräp överallt. Har iaf diskat alla vinglas och bestik, dock svämmar hela köket över med disk, inte alls trevligt. Men ska forsätta sortera allt skräp så vi kan slänga det sen. Måste även sätta igång att plugga lite snart, plugga på en söndag, inte det roligaste kanske. Men det kommer göra mig vecka så otroligt mycket enklare, på onsdag kväll måste denna uppgift vara klar och jag känner inte riktigt att jag har kontroll på läget än så det är bara att sätta igång för att få något gjort. På torsdag är det ny föreläsning och nya uppgifter som drar igång!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0