Ett hemskt besked

Idag ringde pappa och gav mig ett fruktansvärt besked. Min kärlek har fått ett döttsbesked. Den 18 feb kommer vi ha begravning för min käraste och käraste, bilen. Tanken var att vi skulle fira 4 års dag i April, ni blir det begravning innan vi hinner fira. Det är slutet på några underbara år, kommer alltid minnas min första bil med glädje! Mitt allt, kommer aldrig älska en bil så mycket som min pärla.

Till något roligare, vi ska få nykeln till vår nya lägenhet och jag packer för fulla muggar, kartongerna har tagit slut så nu måste jag fixa nya för att kunna forsätta. Men det går att packa i säckar än så länge och ta fram allt som ska ner så man har lite översikt, slänga massa skit som inte ska med mm. Har även två garderober kvar som måste städas ur, det kan ju jag roa mig med! Om vi har fått nyckeln i morgon ska jag och min bror börja flytta så mycket vi hinner. Ska hem till mormor och hämta mitt skrivbord jag ska få, älskar verkligen det skrivbordet, helt sjukt snyggt. Hoppas hoppas vi kan börja i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0