Flytt

Skickade nyss sms till de som bor i lägenheten vi ska flytta in. El okej kanske lite bakgrund till det hela, skickade sms till henne för 1½ vecka sedan och sa att vi ville flytta in så fort som möjligt men inte fått något svar. Så jag skickade igen och hörde om de hade bestämt något datum. Till svar fick jag att de hade flyttat ut och städat den. HALLÅ ville bara veta när jag skulle börja packa. Men det är ju de som betalar än så länge så är väl skit samma igentligen. Men jag vill ju flytta. Hon skulle prata med kopparstaden så allt är okej så vi kan flytta in. Så till helgen FÖRHOPPNINGSVIS kan vi börja flytta, det skulle vara toppen verkligen! Jag fick en himla fart, har tagit ner gardiner, städat ur garderober och massa andra saker. Vi har fortfarande en hel del att få i ordning men kan inte göra allt för mycket innan vi vet om vi får flytta in till helgen el inte. Lite kläder lär man ju ha på sig om dagarna och även saker så man kan laga mat. Men nästa allt annat kan åka ner i lådor. Får lov att fixa lite mera lådor i morgon dock, ska höra med min bror om jag kan ta de han har iaf.

Jag är iaf super glad, dock en hel del saker som ska vara gjord denna vecka. Skolan heldag i morgon, en rolig dag tror jag det blir iaf! Hämta min bil förhoppningsvis men det tror jag inte, kolla efter lite saker åt mamma, plugga torsdag och träff med basgruppen hela fredag, så gäller att hinna packa på kvällarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0