Flyttat och nästan klart

Jag är enormt tröt och har träningsvärk i varje lite muskel, ont i fingret och näsan. Igår var det flytt som stod på schemat, inte alls särskillt planerat. Jag och Magnus åkte till Svärdsjö för att hämta nyklarna, jag var till vårscentralen för att ficka nytt previntivmedel. Hämta skrivbord och stol hon mormor och ta av ALLA saker som låg på vagnen, det var en HEl del kan jag lova. Fick lunch hos mamma och pappa innan vi sätt igång. Möbler, 12 kartonger, 10 sopsäckar och 6 IKEA kassar i en vända, imponerande säger jag. Ner för alla trappor var inte kul alls men in i den nya lägenheten gick fint! På kvällen när Richard äntligen slutade började vi ta massa andra småsaker som var kvar, fyllde min bil till max och åkte till nya igen. höll på å packade upp till 12-1, tröt tjej. Men det blir bra iaf och skönt att ha det mesta flyttat, hade tänkt mig lite mera flytthjälp dock, inte bara jag och bror. Men tydligen funkade de också.

Nu ska jag iväg och plugga, han läsa på lite igår iaf vilket var skönt men inte så mycket som jag hade velat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0