Frisk nu tack

Nej nu vill jag faktist bli frisk, det är otroligt tråkigt att ligga hemma sjuk. Är helt död i kroppen, det enda jag gör är att sova, vrida och vända mig, försöka se på tv, dricka vatten och äta värktableter. Det är ju inte särskillt inspererande. Har precis läst klart min artikel jag skulle ha varit helt klart med idag. Men istället har jag precis läst den och har ingen aning om vad jag ska ta mig till nu. Det tog sjukt lång tid, kan inte koncentrera mig, har bomul i hela huvudet. Jag vill bli frisk och plugga igen, i fredags började allt så sjukt bra, hade massa saker som stod på schemat men han ändå med att plugga riktigt bra och ha en super trevlig dag. Lördagen tog jag ledigt för en lång dag på IKEA och sen skulle jag sätta igång på söndag igen för att verkligen komma igång med denna uppgift. Det gick inte som jag hade tänkt mig, min kropp vaknade upp helt konsitig på söndagen och sen har det gått utför. Men det är bara att gilla läget, lägga denna uppgift lite åt sidan på torsdag och forsätta med den i helgen, när jag förhoppningsvis fått kontroll över folkhälsan som börjar på torsdag.

En rolig sak som händer på lördag är iaf att mina tjejer kommer hit på middag, nu var det sådär länge sedan vi sågs igen. så nu är det dags för middag hos mig, ska bara se till att få lite ordning här hemma och komma på vad vi ska käka! Men det kommer bli jätte roligt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0