God morgon

God morgon! Uppe med tuppen känns det som, men så är inte lägen, kl ringde 07,30 och skrämde livet ur mig minst sagt. Ställde den lite tidigare så jag kunde plugga en lite aning innan jag åker ner på stan. Har lyckas hittat lite fakta redan så får väl vara nöjd så långt. Men det är nog bäst jag duschar nu för min kärlek är en mästare på att stå i duschen kan jag lova. Om hans klocka ringer innan jag är i duschen så är jag körd haha.

Vi ska jobba med folkhälsa idag! Skrev ut lite papper igår när skrivaren hade slutat krongla, tog en evighet. Och nu har jag hittat lite mera som kan vara användbart! Hoppas vi får ihop något bra idag! Skulle ju kännas toppen! Men nu var det duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0