Hylla och skåp på G!

Idag händer det grejer, pluggat med basgruppen på förmiddagen. Sen blev det en tur till ta till vara, hittade en del intressanta grejer där, så en soffa kanske är fixat snart. Nu är det städning som står på schemat, har plockat ihop massor lagt på dukar jag köpte idag, grymt snygga får se vad Richard säger haha. Jag älskar gamla saker, SÅ snyggt och billigt, Richard tycker det kan bli lite mycket. Men snart kommer pappa och mamma med min hylla, vit ifrån IKEA så blir det lite normalt iaf haha. När den är på plats kommer alla kartonger åka bort, det kommer bli skönt, någonstans att ställa allt. Efter det drar vi till Borlänge och kollar på ett skåp vi kanske ska ha!! Jag har även lyckas fixat hemförsäkring, det känns sjukt bra, äntligen!!!

Igår köpte vi två st jätte fina 50-tals lampor som jag verkligen älskar, ska nog faktist ta kort och lägga upp. Så sjukt snygga så jag dör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0