IKEA

En vädigt lång utflykt blev det, mamma och pappa hämtade upp oss 08,40. Vi kom fram till IKEA strax efter 10, hittade parkeringsplats för den enorma släpvagnen och sen var det frukost!! Mums för frukost och kaffe! Vi gick igenom hela IKEA och jag hittade en serie som jag blev förälskad i men Richard visste inte riktigt vad han tycket, så då blev jag osäker, så vi tog nedre plan först när vi funderade. Hittade lite vinglas, bestik, stekpanna, såna man gör is i, kuddar, mattor, lampor, en tavla, lite småplock till mitt skrivbord plus hallen, galjer, förvaring i garderoberna och ljustakar. Var säkert mer också men det har jag glömt. Efter att vi hade betalat så åt vi lunch och gick sedan en vända till. Så bestämde jag mig för sängrammen, nattusbord, två st byrå och två st sidobord.

Så nu har vi en lång kväll framför oss med att sätta ihop möbler. Vi har lyckas fått ihop nattusborden, 3 lampor och en avlastningsbord!!! Alltid något!

Vi var föresten in och köpte en skrivare också, så nu är jag fullt laddad inför mina studier!! Toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0