Korvstoppning!

Idag har det varit jätte mycket, glömde göra min lunch igår som jag till och med skrev att jag skulle göra. Kom på det när jag vaknade, gissa vem som fick stressa ihäl sig... Men jag han iaf till skolan i tid och sen var det bara att ta in info, först 3 timmars föreläsning som vi inte fattade så mycket utav, lunch, två timmar till med en jätte bra föreläsning och sen direkt en timme till. Så jag är full med information, vet inte riktigt vart jag ska göra av allt. Men det landar nog så småning om.

Jag har lite kvar på Hälso- och sjukvårdslagen jag måste göra nu, vi ska diskuter de olika lagarna i morgon med basgruppen, det kommer bli jätte bra!! vi har bara en föreläsning i morgon, 9-12 och sen sätter vi oss i ett grupprum och pluggar. Ska väl börja med nästa uppgift sen på kvällen bara så jag kommer igång lite med den.

Lägtar tills på lördag då vi ska till IKEA! Kommer bli en mysig familja dag! Apropå familj är jag sjukt familjekär, jag ringer verkligen till mamma varje dag utan att ha något speciellt att säga, men jag saknar henne hela tiden ju. Min bror träffar jag så gott som varje dag och pappa ringer jag med jämna mellan rum. Galet, ja kanske men härligt!! Nu ska jag se till att börja plugga så jag får det gjort! Är sjukt tröt idag, sov inte alls särskillt bra inatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0