Lunch med pappa!

Jag vaknade tidigt idag, redan när älsklingen skulle upp och kunde inte riktigt somna om. Men låg i sängen till 10 iaf, innan jag vågade mig upp. Jag mådde iaf en aning bättre idag, fortfarande riktigt ont i huvudet och hostar som sjutton. Men kroppen kändes mycket bättre iaf, orkade ta mig upp ur sängen. Pappa ringde vid 11,30 tiden och var i stan så vi bestämde oss för en lunch tillsammans. Tog mig en underbar dusch sen åkte vi till sopptipen för att slänga alla miljoner kartonger som har byggt ett berg här inne. vi åt lunch och handlade på ica maxi. Riktigt skönt att komma utanför dörren, har inte fått frisk luft på 3 dagar så det behövde jag verkligen.

Nu mår jag helt okej, är jätte tröt och slut men orkar ju med att vara vaken iaf och det är skönt, så i morgon blir det skolan. Ska ta och sova en stund nu för att orka med resten av dagen, ligga i sängen och ta igen mig lite så kommer jag nog må bra i morgon hoppas jag, köpte lite bli frisk saker som kommer göra susen hoppas jag!!!

Pratade även med farmor nyss, hon har fått erbjudande om att ge bort fk gratis till en ung vän i 3 månader så hon skulle skicka in mig!! Hur snällt är inte det? Jätte gulligt av henne, så nu kommer jag gå hem tidningen gratis i 3 månader!! Världens sötaste farmor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0