Måndag

Idag blir det plugg och massa annat som borde göras. Börjar med en kopp te och en apelsin. Snart ska jag åka hem till mamma och pappa för lite frukost och sedan plugga, plugga, plugga medans de åker skidor. Får se hur långt jag hinner, vill bara bra klar nu men hinner väl fastna några gånger men då får pappa sparka på mig. Pappa ska även hjälpa mig färga håret, kommer bli skönt med nyfärgat!!!

När jag kommer står lägenheten och väntar på att bli städad. Ska försöka få lite ordning, packa mera, bädda nytt i extra rummet och få det lite fint, för ikväll kommer en tjej som pluggar med mig. Hon letade boende när vi har obligatorisk närvaro i skolan så jag erbjörd vårt extra rum. Måste även förbi ica för att inhandla lite mat, har ingen MJÖLK till mitt te, inte haft någon på flera dagar:( Borde även träna för tisdag och onsdag blir det skola hela dagarna. hmm, vi får väl se hur det blir då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0