Middag för 4!

Denna dag startade segt minst sagt, min bror kom över igår kväll efter att jag hade hämtat Richard. Deras öl hade ståt i 2 veckor nu och var redo att drickas. Jag måste säga att de lyckades otroligt bra, jag gillar inte öl inte alls, men den var faktist god! Helt otroligt. Så min bror slog på stort, ingen aning hur många han fick i sig men blandningen av öl, vin och lite volka gjorde honom väldigt vinglig på benen när det var dags att gå hem iaf haha. Ganska roligt faktist!

Skjusade Richard till jobbet och handlade det sista till middagen, gjorde efterrätten och nu måste jag sätta igång med resten om jag ska bli klar. Har en hel del som ska fixas innan gästerna kommer. Krävs nog lite musik för att komma i form tror jag, ingen mat utan musik!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0