Ny start nya tag!

Fy sjutton vad jag är tröt på allt krongel, vill bara få det avsnittet avsjutat så vi kan njuta av vår nya lägenhet på riktigt. Kommer bli så hilma skönt, tur jag har en helt underbar pojkvän som ställer upp i alla lägen och fixar allt! Så det kommer nog lösa sig jätte fint, men jag har en sån otäck känsla i kroppen. Hoppas den känslan har lämnat min kropp när jag vaknar i morgon. Då är det plugg som står på schemat, och det ska det göra hela veckan, nu ska jag plugga ikap allt jag har missat. Har nog lite ångest över allt det också som ligger och gnor. Men det är ju ganska enkelt att lösa, bara att plugga å se glad ut så slipper man den ångesten!

Nu ska jag göra min älskling sällskap i sägen för en god natt sömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0