Nya blommor

Fick mig en riktigt mysig stund på plantagen idag, var där när de precis hade öppnat så jag var nästan själv. Tog först en vända på Ica maxi när jag lämnade älsklingen, och var lagomt klar där kl 10, inte varje dag man handlar så tidigt. Hittade 5 st fina blommor, 6 krukor på rea, en lång vas till sovrummet och tulpaner till köksbordet. Måste ju ha lite tulpaner när man får finbesök i morgon!!!

När jag kom hem igen var jag tröt, tröt som sjutton. Sovit jätte roligt dåligt i natt, låg och funderade över alla möjliga konstiga saker igår. Richard börjar också bli sjuk så han vred och vända också på sig så blev lite mycket sömn. Latade mig i soffan allt för länge, tänkte på allt jag ska göra idag men fick inget gjort. Men åt iaf lunch och sen var det dags för tvätten, eftersom jag hade tvätt tid är man ju tvungen att börja vilket är toppen! Satt igång den sista maskinen nu, 5 st blev det, skönt att ha det gjort. Har även ringt bovärden och fått mitt föråd, började ställa upp lite saker, mer är på g. Nu är det dags att städa upp här hemma, högen med disk växer högre och högre, småsaker ligger fortfarande överallt, golvet är i stort behov av min nya damsugare som vi inte testat än haha. Det är bara att sätta igågn så jag får något gjort-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0