Nya gardiner!

min kropp var lagomt slut efter en dag i skolan och en stund på stan. Men det var ju hur trevligt som helst att komma ut och se lite folk, det gick desutom jätte bra! Tog en promenad med Carro och Martina ner på stan, köpte jätte fina gardiner, letade ihjäl mig efter en hålslagare och tog en fika!! Gardingerna blev verkligen jätte fina i sovrummet, kommer bli så mysigt, nu skulle jag bara vilja ha en blomma för att få lite grönt också, skulle ju kännas bra!

I morgon är det städ, tvätt, handling och plugg som står på dagordningen. Skjusar nog sötnos till jobbet och tar en sväng på icamaxi och blomsteraffären på samma gång. se om jag hittar något fint!! Men nu ska jag hoppa i sängen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0