Nya möbler!

Nu har det hänt grejer och det är så otroligt skönt, gårdagen blev mer lyckad än jag någonsin kunde ana. Vi fick in hyllan som mamma och pappa kom med och den är ny fylld med saker och det betyder inga kartonger!!!! Man blir lite tröt på kartonger efter ett tag faktist.

Men till saken, det var turen till Borlänge som blev lyckad. Skulle kolla på ett hörnskåp för 250 kr, men väl där så frågade jag om hon hade något annat hon ville bli av med. Jag kom därifrån med en soffa, skåpet, en jätte tv, och en stor jätte fin tavla. Och nu kommer det bästa, allt detta för bara 850 kr! Jag är stolt över mina klipp, ett helt vardagsrum under 1000kr, det är galet bra och det har blivit så fint! Städade och pyslade på kvällen så nu börjar det ju se ut som ett hem iaf! Man tar det man kommer över i lägen som detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0