Pluggkompis

Igår blev det en heldag i skolan, testa internet, cam och mic. Så nu vet jag att det fungerar och ungefär hur man gör, kan vara mycket bra inför framtida studier. Sedan hade vi förelässning hela dagen, man blir nästa dum i huvudet utav det. Men det var otroligt intressant. Jag och Caroline letade mera böcker i biblioteket och hittade även lite bra. Nu ska jag sätta tänderna i boken vi hittade innan jag ska möta upp mamma för en kort promenad och sen ner till stadsbiblioteket för att möta upp Caroline och få lite mera nytta gjort och förhoppningsvis en kaffe!
Nu gäller det att börja skriva på arbetet för snart ska den in, så det är bara att köra, nervöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0