Pysslar

Gick upp till Magnus efter vi hade ätit för att få lite kaffe, måste verkligen köpa eget i morgon haha. Tog en öl och såg på skidskytte. Sedan tog jag med mig två kökstolar ifrån hans föråd och promenerade hem, pojkarna kom efter med de andra två och bordskivan. Nu är det bara benen kvar, sen har vi ett köksbord, kommer bli skönt. De gick tillbaka till Magnus igen, se om jag går upp när Richard vill hem så vi kan ta med benen. Jag har pysslat för fullt, röjde undan i hallen och köket så nu står allt i vardagsrummet. Toaletten är färdig fixad även hallen, städade köket så nu ser det helt okej ut, matsalsdelen är sådär fortfarande men okej. Försöker få in saker i garderoberna, finns sex garderober och ett städskåp, dock bara hyllplan i en av de, det suger. Men handukar, lakan och kläderna jag använder mest är på plats, nu är det bara allt annan som ska in någonstans. Och några lådor med saker som behöver något att stå på, dock äger vi inget sånt just nu haha, så blir lite svårt.

tur jag har min öl och radion som sällskap iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0