Söndag

Tänkt att det alltid är något som ska krongla, när min uppsatts äntligen började rulla på funkade såklart inte skrivprogrammet i min dator, lyckat. Dum som jag är hade jag inte kollat det innan jag verkligen behövde det. Dumt, dumt, dumt. Men hur som haver får jag skriva klart det hos mamma och pappa, inget fel med lite tid i Enviken. Förutom dessa problem börjar mitt arbete se bra ut, är stolt såhär långt iaf. Har en del kvar men inte särskillt mycket, nog mycket för att få panik i morgon kanske haha.

Vi har iaf haft en familje dag i Enviken hon päronen idag, jag och Richard åkte dit på eftermiddagen och min kära bror var redan där. Alla blev klippta av mamma och desutom bjudna på middag. Som tack flyttade vi deras dator med allt som hör tid, satt upp hyllan och gjorde lite fint. Nu är det nya fina rummet nästan helt klart!! jätte bra blev det iaf! Jag pluggade när de andra nördade sig framför skidtävlingar, en väldigt bra söndag med andra ord.

Fredagen var desutom väldigt mysig, tjejmys med Karin i Sundborn, bubbelbad, bubbeldricka, godis, pizza, skön soffa, hund, hästar och lets dance. Ja en väldigt bra eftermiddag/kväll/natt helt enkelt. Lördagen bestog av mys, mys med älskling, mys hos bror, promenad och middag hos bror. Har helt enkelt haft en väldigt bra helg kan man ju säga!

Nu är jag redo för en ny vecka av plugg, nya spännande saker. Ganska mycket som kommer att hända, men det tar vi i morgon. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0