Sov söt

Nu blir det sängen för mig, el ligger redan i sängen men ska släcka lyset och sova en god natt sömn för i morgon blir det en hel dag i skolan, hoppas på att jag orkar med det. Jag är ju en hel del piggare, ingen feber men är fortfarande riktigt förkyld så krafterna finns inte riktigt där om man säger så. Men det kommer nog gå bra, får vara utslagen hela kvällen.

Jag och älsklingen lagade jätte god lax med ris och citronsås till middag, blev otroligt gott!! Har även plockat ihop här hemma, börjar få lite ordning nu, sorterar saker som ska in i förådet, gömt saker i garderober mm haha, jag älskar dörrar man kan stänga så sakerna inte syns haha, toppen ju!!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0