Sovmorgon

Jag har alltid hatat att missa saker som är inplanerade, specielt när andra får lida av det. Intalar alltid mig själv att jag kommer klara av det, som den gången jag hade gjort illa knät ordentligt, gick på kryckor, åt värktableter men tänkte ändå jobba en hel vecka på städ. Tror ni det gick? Nej just det, två timmar sen var jag körd. Igår efter att ha legat helt deckad hela dagen trodde jag att jag kunde gå upp 8, palla mig till stan och sista å plugga hela dagen. Vad tänkte jag med? Istället blev de sängen, somnade om och vaknade 13,00. jag tror jag behövde sova!! Är helt slut i kroppen verkligen, varför skulle just jag bli sjuk nu för, har inte tid el lust!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0