Taxi på morgonen!

Känns som om jag borde sova just nu, men ska skjusa pojkvän till jobbet så jag kan handla lite mat samtidigt. Kollade in kontot nyss och fick en lite chock, kopplade inte att det var dags för lön redan. Men Csn och lön har rullat in så nu klarar jag mig ett tag till, nästa månad kommer det dock inte rulla in någon lön, det känns ju lite trist, men har spart ihop en del ifrån de här två nu iaf. även om jag har köpt en ny "lägenhet" (innehållet) och betalat 2000 extra för att få flytta in tidigare. Så måste ju säga att jag lyckas spara rätt okej iaf även om jag slängt lite pengar omkring mig.

Men nu ska jag lista ut vad jag ska bjuda på i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0