Teknisk

Jag måste bara säga att jag är förvånad över mig själv, jag fixade just våran skrivare. Det stod att jag fick lov att rengöra skrivhuvudet, vilket jag inte alls fattade vad det var. Men efter att ha kollar igenom handboken till den så fick jag till slut ur skrivhuvudet och rengjorde det som bilden visade. Och vips så funkade den, haha jag är så stolt! Efter att inte ha lyckas tagit oss in på bibliotekets internet även om hon förklarade för mig så kändes det riktigt bra att ha klarat av något idag haha.

Nu har jag skrivit ihop lite papper om IGOT-NTO-rörelsen och AA som vi ska ha till vårt fördjupningsarbete, ska sätta tänderna i alkoholens historia nu innan jag för besök av två älsklingar! Malin Persson och Frida Gustafsson! MYS!
Har suttit på Stads biblioteket hela dagen med basgruppen och pluggat, tog sedan en tur till IGOT lokalen i falun och även en sväng till RIA stugan. Jag älskar att få information av människor som omväxling ifrån alla böker. Man blir ju bokstavligen dum i huvudet av att bara läsa. Helt sjukt. Men nu är jag iaf på G. Ska forsätta plugga intensivt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0