Trött tjej

Trött tjej! Jag är så otroligt tröt, Richard hade glömt att stänga av sitt alarm, 08,00 ringde det. Somnade om till 9 iaf men jag ville ju sova halva dagen, behöver det igen. Men men. Legat i sängen och kollat på i rymden finns inga känslor, jag är lite efter vet. Men nu har jag sett den iaf och jag gillar den, men det förstog jag att jag skulle göra, min typ av film helt enkelt.

Vad bjuder denna lördag på då? Hmm, inte lust med något, känns som om jag har flyttat klart nu va. Men är en hel del kvar, är det Richards arbete kvar? Hmm kanske inte kan begära det, dumt av mig. Jag borde plugga eftersom hela torsdagen försvann. Packa upp, städa, handla, leta andra saker, hämta köksbord och stolar. Jag som bara vill ligga i sägen hela dagen. Vi har inte ens nå kaffe hemma, vilket betyder inget morgonkaffe än, tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0