Uppgift 3

Sitter och pluggar lite, börjar med en ny uppgift idag. Vi ska kritiskt granska en artikel, jag har precis läst igenom uppgiften och kollat på lite olika artiklar. Har nu valt en jag ska jobba med! Tror den kommer bli jätte bra, verkar vara intressant iaf vilket är en fördel! Mamma ska skriva ut den åt mig, jag har lite svårt att göra saker när jag inte har det på papper. Men ska se till att läsa igenom den, lägga upp arbetet och börja läsa bökerna jag har idag.

Men nu måste jag göra mig i ordning, ska ta bussen till sjukhuset för att ta ut min p-stav och hämta ut p-plåster. Ska se till att komma iväg i tid, har lite svårt med bussar haha. så ovant att inte ha en bil. Dessutom startade inte Richards bil igår när han skulle hem ifrån jobbet, och idag startade den inte heller. Så även han fick ta bussen till skolan haha. Lite roligt faktist. men det ska nog lösa sig iaf på något sätt, alla andra överlever ju, blir så bortskämd när man har bil bara. Men nu ska jag dra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0