Varför vill jag bli sjuksköterska?

Försöker skissa lite på min första uppgift som ska in nästa vecka, tagit en paus i läsandet. Jag ska försöka få ihop en text med varför jag valt att bli sjuksköterska. De som känner mig vet att jag haft 1000 argument förut men så fort de ställde frågan bara försvan allt, vart tog de vägen. Men nu börjar det komma tillbaka lite, men är ändå svårt. Men det kan ju bero på att jag inte alls kommer ihåg hur man skriver ihop en text haha. Men det är faktist otroligt roligt. Ska snart sätta tänderna i boken igen innan pappa kommer med tre st nya. Vill verkligen komma någonstans i den nu för i morgon blir det skola igen så då blir det inte så mycket gjort. Men blir bara någon timme men iaf. Det är verkligen svårt att komma in i att gå upp, äta frukost och sen plugga, måste få någon rutin på mitt liv. Tänkte träna på morgonen men det regnar och är jätte halt ute, hur kul är det då att gå ut? Önskar jag var lite mera lika mina föräldrar på den punkten, de skulle ut och åka skidor i detta vädret, jag trivs dock bättre i soffan.

Men även jag ska väl släpa iväg mig så småning om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0